DAG 21: Slappe-dag

Hej!!
Idag skulle det vara dåligt väder så jag hade bestämt mig för att ha en slappedag och bara ta det lugnt. 
Tog sovmorgon till ca 8 och gick och åt frukost. Sedan bokade jag turen till Sapa där det var nattbuss samma kväll. 
Jag packade väskan för att kunna ha den i förrådet medan jag åker iväg till Sapa. Låg i sängen och slappade ett bra tag. 
 
Sedan gick jag ut för att få fot massage och käkade lunch. Massagen var väldigt skön och det är nog inte sista gången jag gör det. Väldigt billigt med! Ca 60kr för 30 min. Lunchen var också billig men det var lite mat och jag blev dålig i magen av det.. bad om vegetariskt men märkte när jag åt att det var någon slags kött i.
 
Efter det mötte jag upp Mattias och vi gick för att se ett område där det var caféer mitt på en tågräls. Jag fick första magraset och fick springa in på en restaurang på vägen.
När vi kom dit var det mycket avstängt och inga caféer var kvar. Man kunde fortfarande gå på spåret på vissa delar. Det var vakter som satt där man inte fick gå och tåget gick bara där kl 19.15 på kvällen. Det var väldigt häftig att tåget går så nära husen där!! 
 
Sen gick vi runt och kollade i lite shoppar och marknader och tog sen lunch igen. Vi köpte med frukt för att ha på bussresan till kvällen.
 
Efter det gick jag upp till rummet och packade ihop det sista och tog det väldigt lugnt. Fick magras nr 2.. Sen gick vi ut och käkade innan det var dags att checka ut och ta nattbussen! Jag tog en magtablett innan kvällsmaten och har varit bra sen dess ;) 
 
En lugn men go dag! Regnade dock knappt någonting, så det var väldigt skönt! 
 
Update på mina skador: blåmärket fortfarande svart men såret under foten så gott som läkt!
 
Vårrullarna som inte var så bra..
 
På väg till tågrälsen, de är såå mycket affärer med julpynt!
 
Rälsen:
 
 
 
 Marknaden: 
 
 
 
Sedan hoppade vi på nattbussen vid 22 och var först så glada över att få en så stor säng.. Men den fylldes snabbt upp och det var så trångt!! 
 
Mer om bussresan i morgon!
 
Ha det!! 
 
//Klara 

Kommentarer
Postat av: Pappa.

Proppen verkade klara magen

Svar: Yes det gjorde den ;)
Klara Albertsson

2019-11-17 @ 19:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0