DAG 15: PART 2

Hej!! 

Efter att ha varit hemma några veckor har jag nu valt att åka iväg igen. Ta tjuren vid hornen, hoppa upp på hästen igen eller som man också kan säga: Part 2 av min resa.

Jag åkte ner till Oskar igår igen(som jag började förra gången med). Vi åt på en Japansk restaurang i Malmö och sedan gick vi hem till honom och kollade Shrek, hade glömt hur rolig den filmen är!

I morse gick jag upp väldigt tidigt för att 8.25 flyga från Köpenhamn. Först 6h till Doha och sedan ca 6h till Hanoi.

Min nästa destination är alltså Hanoi i Norra Vietnam. Där landar jag i morgon bitti strax innan 8.

Just nu sitter jag på första planet och skriver offline(så när det publiceras är jag förhoppningsvis på marken igen). När jag checkade in sa han vid disken att det var många lediga säten om jag ville byta plats. När jag var vid gaten frågade jag om jag fick byta plats.
Jag har nu 4a säten för mig själv och kan ligga raklång med 4a kuddar :D.
Är dock inte så trött nu så hoppas jag kan sova på nästa plan. Väldigt skönt att ligga ner och kunna sträcka ut sig iaf!

Mindre taggad på att spendera 4h på flygplatsen i Doha.. men får kanske göra som förra gången (part 1) och gå ihop mina 10 000 steg under mellanlandningen.

Ha en go dag så hörs vi i mon!

Japansk restaurang:

Mitt egna säte på planet:

 
//Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0